Повернення та обмін покупок:
Випадки, коли придбані товари обмінюються за рахунок інтернет-магазину Biggift.com.ua
Покупець може здійснити повернення або обмін товару, якщо товар виявився неналежною якістю або комплектація замовлення була неправильною.
Звертаємо Вашу увагу на те, що товар неналежної якості приймається назад лише у повній комплектації, з усіма упаковками та наклейками.
Відповідно до вищевказаних правил щодо повернення та обміну товару транспортні витрати покриває Biggift.com.ua
Строки та порядок повернення та обміну товару:
1) Протягом трьох днів з моменту покупки, покупець може заявити, що отримав товар неналежної якості або комплектація замовлення була неправильною.
2) По можливості покупець надає докази у вигляді фото чи відео матеріалів.
3) Покупець відправляє товар та чек який отримав при оплаті замовлення, службою доставки на надану йому адресу.
4) Протягом 14 робочих днів інтернет-магазин Biggift.com.ua перевірить товар на наявність брака або невідповідність комплектації та у разі підтвердження зробить повернення коштів.
Відповідно до вищевказаних правил повернення коштів здійснюється на картку Visa або Mastercard клієнта.

Повернення коштів здійснюватиметься від імені наступних реквізитів: БАНК: АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК»  IBAN UA913220010000026000320028808 ФОП Костєв Сергій Олександрович

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів не рахуючи дня покупки (товар не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин і не може бути використаний). Це право гарантує Вам Закон про захист прав споживача.
Щоб мати змогу обміняти або повернути товар, будь ласка, переконайтеся в наступному:
• товар не був в експлуатації, збережено його товарний вигляд, товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, механічних пошкоджень, заводська упаковка, ярлики, пакети все ціле (товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю) .
Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється через поштову службу.
Для відправки товару необхідно отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.
Пересилання товару здійснюється з допомогою покупця.
Після надсилання товару необхідно телефоном повідомити менеджеру номер декларації.
Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після відправки.
Гроші повертаються покупцю на розрахунковий рахунок або картку, вказану покупцем при поверненні товару.